فولاد درب

ساخت وبلاگ

به درب هایی که امنیت ساختمان را بالا برده و از ورود افراد مزاحم جلوگیری می کند درب ضد سرقت می گویند . این درب ها تفاوت های زیادی با درب های معمولی دارند که یکی از آن ها این است که درب های ضد سرقت در مقابل دستکاری قفل و استفاده از فشار مقاوم اند .

درب های ضد سرقت مدل ها و طرح های مختلفی دارند که همین امر باعث شده که خریدار را جهت خرید محصول مورد نظر خود دچار تردید نماید بنابراین برای انتخاب راحت تر بین محصولات متفاوت ، می بایست با ویژگی هر کدام از درب ها آشنا شد تا انتخاب راحت تری داشته باشیم .

در بازار درب ضد سرقت ترک ، درب ضد سرقت ایرانی و درب ضد سرقت چینی موجود می باشد که در بین آن ها درب ضد سرقت ترک دارای بالاترین کیفیت و قیمت می باشد . بعد از این درب ، درب ضد سرقت ایرانی از لحاظ قیمت و کیفیت از درب ضد سرقت چینی بالاتر است .

یراق و قفل های درب ضد سرقت ایرانی از ترکیه وارد میشوند ولی چهارچوب آن ها ساخت خود ایران است . رویه درب ضد سرقت هم ساخت خود ایران می باشند اما برخی از افراد به خاطر هزینه های زیادی که اینکار برای آن ها دارد ترجیح می دهند آن را هم از کشور ترکیه وارد کنند به همین علت برخی از فروشندگان درب های ضد سرقت ایرانی را به عنوان درب ضد سرقت ترکیه ایی مونتاژ ایران می فروشند . 

فولاد درب...
ما را در سایت فولاد درب دنبال می کنید

برچسب : درب ضد سرقت , درب ضد سرقت ترک , درب ضد سرقت روکش فلز , درب ضد سرقت ایرانی , رویه درب ضد سرقت, نویسنده : fooladdarb fooladdarb بازدید : 173 تاريخ : دوشنبه 28 / 7 ساعت: 18:11

درب ضد سرقت در مقایسه با درب معمولی دارای ایمنی بالایی می باشد که این ویژگی امکان اهرم کردن درب را در اکثر مواقع غیر ممکن ساخته است . به دلیل استفاده از ورق فولادی در ساختار داخلی درب ضد سرقت امکان شکستن این درب ها وجود ندارد و دارای ایمنی بالایی می باشند .

یکی از عمده ترین تفاوت های این دو درب باهم ایمنی بالای درب ضد سرقت نسبت به درب معمولی است که در ساختار داخلی درب و همچنین در نوع ابزار و یراق استفاده شده در درب قابل مشاهده است .

آیتم های استفاده شده در ساخت درب های ضد سرقت ، آن ها را به عایقی صوتی و حرارتی تبدیل نموده ، در این درب ها از یک سری وسایل هوشمند نظیر حس گرها نیز استفاده شده است که باعث شده مقاومت بالایی در باز شدن داشته باشند که این امکانات در درب های معمولی موجود نمی باشد .

معمولا درب های معمولی را از چوب ماسیو یا ام دی اف تولید می کنند که با توجه به کیفیت چوب از روکش همان چوب برای سطح بیرونی آن استفاده می کنند . در ساختار درب های معمولی از هیچ گونه فلزی استفاده نشده و سازنده درب آن را بدون قفل و یراق به فروش می رساند و خود خریدار باید قفل و دستگیره و یراق مربوطه را تهیه نماید .

مجموعه فولاد درب ارائه دهنده انواع درب ضد سرقت ترک ، درب ضد سرقت ایرانی ، درب ضد سرقت روکش فلز و انواع درب های معمولی می باشد و جهت راهنمایی های بیشتر در زمینه تفاوت درب ضد سرقت و درب معمولی می توانید به سایت شهر مفتول مراجعه کرده یا با شماره 09122480916 تماس حاصل نمایید . 

فولاد درب...
ما را در سایت فولاد درب دنبال می کنید

برچسب : درب ضد سرقت , درب ضد سرقت ترک , درب ضد سرقت ایرانی , درب ضد سرقت روکش فلز , نویسنده : fooladdarb fooladdarb بازدید : 180 تاريخ : دوشنبه 14 / 7 ساعت: 18:26

درب ضد سرقت برای اولین بار در کشور ایتالیا طراحی و تولید شد و اگر بخواهیم تاریخچه درب ضد سرقت را شرح دهیم باید از ایتالیا شروع کنیم. طولی نکشید که به دلیل داشتن مزایای بسیار که باعث تفاوت درب ضد سرقت با درب معمولی می شد در صنعت ساختمان سازی به شدت مورد توجه قرار گرفت. پس از ایتالیا ، کشور ترکیه کار تولید درب های ضد سرقت را اغاز کرد. در ابتدا ترکیه درب های ضد سرقت تک قفل تولید می کرد اما توانست در مدت کوتاهی به پیشرفت هایی قابل توجهی در این زمینه دست پیدا کند و درب های ضد سرقت دو قفل را تولید و به بازار عرضه کند. با گذشت زمان و توسعه این صنعت در ترکیه ، این کشور توانست به عنوان بزرگترین تولید کننده درب ضد سرقت در دنیا مطرح شود. این موضوع سبب شد تا تولید درب ضد سرقت ترک شتاب گیرد و کارخانه های بسیاری در این کشور برای ساخت درب ضد سرقت و یراق آلات و ملزوماتی مانند قفل و روکش آن فعالیت کنند.

تاریخچه درب ضد سرقت ایرانی

شاید بتوان مهمترین عامل کیفیت درب ضد سرقت ترکیه را کیفیت بالای اجزای تشکیل دهنده درب ضد سرقت مانند قفل ها و یراق آلات آن دانست. همانطور که می دانید شرکت Kalelilit  ترکیه از بهترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده قفل در سراسر دنیاست که محصولات خود را به بیش از 100 کشور جهان صادر می کند. قفل های تولیدی توسط این شرکت به نام قفل کاله در ایران شناخته می شود که از عوامل مهم تشخیص درب ضد سرقت ترک اصل به حساب می آید. همچنین با توسعه این صنعت در ترکیه ، شرکت های تولید کننده یراق آلات و رویه درب ضد سرقت در ترکیه به وجود آمد که همانطور که گفته شد نقش اساسی در کیفیت بالای درب های تولیدی ترک ایجاد می کنند. از آن زمان تاکنون ترکیه به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده ها و صادر کننده های درب ضد سرقت ترک به همه کشورها از جمله ایران شناخته شده است.

تاریخچه درب ضد سرقت در بازار ایران

درب ضد سرقت ترک اولین درب ضد سرقت وارد شده به بازار ایران بود که به دلیل وجود نرخ بالای ساخت و ساز در آن زمان مورد توجه و استقبال قرار گرفت. با گذشت زمان ، گسترش ساخت و ساز ، افزایش تقاضا از طرف سازنده های ساختمان و همچنین استقبال خریداران از ساختمان های مجهز به درب ضد سرقت باعث شد تا کارخانه ها و کارگاه هایی برای تولید این نوع درب در کشور فعال شوند و نتیجه آن وجود درب ضد سرقت ایرانی در بازار ایران بود. البته در کنار درب ضد سرقت ترک و درب ضد سرقت ایرانی در بازار ایران ، همانطور که انتظار می رود محصولات چینی هم خودنمایی می کند. بله ، درب ضد سرقت چینی که به دلیل ارزان تر بودن آن نسبت به نوع ترک آن به ایران وارد می شود. البته کیفیت درب ضد سرقت چینی از نوع ایرانی و ترکی به مراتب پایین تر است و قیمت کمتری نیز دارد ، لازم به ذکر است که کیفیت درب ضد سرقت ایرانی گرچه همرده درب ضد سرقت ترک نیست اما کیفیت قابل قبولی دارد و می تواند خرید خوبی به حساب آید.

تاریخچه درب ضد سرقت

در این مقاله سعی شده است که تاریخچه درب ضد سرقت و چگونگی راه پیدا کردن آن به بازار ایران شرح داده شود. همچنین به درب ضد سرقت ایرانی ، چینی و ترک به عنوان انواع درب ضد سرقت موجود در بازار ایران اشاره شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص درب ضد سرقت و انتخاب درست آن از طریق شماره تلفن 09122480916 با فولاد درب در تماس باشید.

فولاد درب...
ما را در سایت فولاد درب دنبال می کنید

برچسب : درب ضد سرقت , درب ضد سرقت ترک , درب ضد سرقت ایرانی , درب ضد سرقت روکش فلز , نویسنده : fooladdarb fooladdarb بازدید : 184 تاريخ : دوشنبه 14 / 7 ساعت: 18:24